tisdag 8 september 2009

Späckat schema

Jag trodde att dagarna hemma med våran lilla gullebulle skulle vara lugna och sköna, ja på gränsen till långtråkiga. Men icket, det är något att göra hela tiden, plus att jag inte riktigt planerat ordentligt...det är inte likt mig för jag brukar ha allt ordentligt uppskrivet, trots vissa dubbelbokningar ibland (ja jag vet att jag blir sen ibland/oftast men det är en annan sak) så jag glömmer saker. igår skulle jag och eilie varit hos barnmorskan och vägt henne klockan tre, det glömde jag, barnmorskan ringde så vi fick en ny tid på onsdag. Idag är också fullpackat, läkaren klockan två, hämta L som jag är kontaktperson åt klockan tre, Johan och Linda kommer halv fem, mami kommer fem. Ujujuj, men det är trevligt att få besök så klart. Nu har jag skrivit upp allt som skall göras under denna vecka mycket noga. Inga mer missar. Nu ska jag bajsa, måste bara kolla om det hinns med.

2 kommentarer:

E-line sa...

Ja alltid är det något. Bajsa du, men skynda dig på! :P

Linda sa...

Åh, tack för att vi fick besöka idag, det var himla mysigt och de värmde i hjärtat o se hur mycket ni lyser utav att titta på eran dotter! Så himla fin liten tjej, och era nya örngott stämmer juh till 110% !!
Tack för hiiimla mumsiga tårtan me!
Hoppas vi kan ses snart igen!
Pusskrams!