fredag 11 september 2009

Dagarna går fort

Jag hinner knappt med, dagarna bara springer förbi. Vi har ju ganska mycket att stå i Eilie, Martin och jag, det är vägningar och läkarbesök, kontaktisar, amning, stall, mat, disk, tvätt, städ, promenader,sova, plugga... ja ni vet hur det är. Jag skulle verkligen vilja hinna med att åka in till Örebro och kolla in Limpans nya lägenhet och fika på norr med Li, Eline och kidsen men jag vet inte hur det ska tryckas in. Jag satsar på nästa vecka, då skall det fan i mejen umgås! därmed basta!
Nu dricker jag en alkoholfri öl och njuter i fulla drag, Lian glömde/lämnade den här för flera månader sedan och jag har gått och suktat efter den, men jag känner mig liksom lite stygg, fast de är alkoholfri, så den har fått stå. Men idag har jag varit så himla duktig och sorterat och haft mig, dessutom är det fredag, så nu slog jag till.

2 kommentarer:

Linda sa...

Hälsa på mig med med bebis, jaaa!! =)
Eller så bjuder jag in mig själv hos Li om du ska dit =)

Jempan sa...

Gört!