tisdag 15 september 2009

Härlig dag med promenad och en rättelse



Det har promenerats långt idag tillsammans med Li och Amos. Jag och Eilie tog oss äntligen in till Örebro.Det vart även fikning på ett café, det var mitt och eilies premiärfikning på café, hon sov sig igenom det hela. På torsdag ska vi kanske hälsa på tant Linn, så då ska vi stassa oss igen.
Mami ringde idag och ville ha adressen till denna blogg, hon hade hört (av mig)att hon häcklades här och att fula bilder publicerades. Jag gav henne adressen med viss oro, tänk om hon skulle bli upprörd, men icket min goda moder tog det hela med ro och tyckte att det var välskrivet och kuligt, hon har självdistans den där mamin. Men det visste jag redan, det är från henne jag fått min skojiga humor, hehehe.
Mamma ville även att jag skulle korigera vissa tidigare skrivelser. Tex vad hon hade på sig när hon och pappa träffades, samt vilka vänner som närvarade. Men jag tror att jag gör som så mamma att du själv får skriva hur det ligger till i kommentarsfältet. Ok? bra, puss.
Lena efterlyste mer bilder på gullet så jag lägger upp några.

4 kommentarer:

E-line sa...

Åh vad söt! När ska hon till frissan föresten? =)

Så om jag efterlyser fler inlägg, oftare. Kommer det då?

Li sa...

Kan jag lägga upp finbilder på skruttan från idag? Inte så många, men någon?
Skulle vilja ha de som du tog på Amos och mig också om vi är inne på msn samtidigt någon dag. Då kan vi byta :)

Jempan sa...

ja lägg upp någon bild från idag du Lian.
Eline, jag har svårt att hinna lägga upp inlägg oftare. jag skriver när jag har några sekunder över, och ibland vill man lägga de sekunderna på annat, tex duscha :)

E-line sa...

Jo tack.... :)