tisdag 22 september 2009

Den bistra sanningen

Jaha här kommer det, erkännandet av min kropps förfall. På intet sätt Eilies fel. Jag har på egen hand ätit mig till dessa extrakilon. jag har nämligen gått ner femton kg sedan invägningen på förlossningen, mer än så väger inte bebis och vatten och annat gunk som hör till. Men men nu ska de extrakilona bort. sakta men säkert.
Vikt:85 kg
Mått:
Mage:88 cm
Lår:64 cm
Rumpa:122 cm
Överarm:32 cm
Uppdateringar kommer en gång i veckan. Bild på nuläget finns imorgon, har ingen bra just nu. Ni får väl titta på bilden nedan så länge.

4 kommentarer:

MansonDust/Cim sa...

Samma mått som mig, har lite mer runt magen dock. Och 85 kg vägde jag ett par veckor efter förlossningen nu med 3:e. 85,8 kg rättare sagt. 95 som höggravid. Väger idag typ 78 kg kanske.. vågen är död så jag vette fan just nu. Drygt är det !

linda sa...

what pictuuuuuuuuuure?? =(

Jempan sa...

bilden när jag står med Eilie och resten av gänget.

Linda sa...

*doh* så långt ner :D haha