lördag 19 september 2009

"-ja jag är inte förvånad, men..."


Det var den kommentaren min älskade make fällde när han kollade på digitalkamerakort. Kortet han syftade på var det ovan. Jag har en förkärlek att fula till mig på kort, då är det liksom legitimt att jag ser ut som skit, för det gör jag ändå om jag så försöker vara mitt finaste. Vissa blir helt enkelt ALDRIG bra på bild och jag är en sådan. Kortet är förövrigt taget i mammas supermysiga stuga. gud vad hon och Anders har jobbat där, nu har de fått lön för mödan för det är verkligen fint.

3 kommentarer:

E-line sa...

Jag ser inget konstigt =)

Li sa...

Haha.. bajsätarn! Men Martin borde inte snacka så mycket om just den bilden för han ser faktiskt lite nerknarkad ut.

Jag är också en sådan som ser ut som skit på bild. Varje gång Marcus tagit ett kort säger han: Men, jag fattar inte.. du såg ju normal ut nyss.

Linda sa...

det bästa är juh att de ser ut som du har bajs i munnen, eller saknar ett par gaddar, haha! :D
godingar! =)