tisdag 28 juli 2009

snott av Linn

Stänger du av mobilen när du sover?
Nix, jag använder den som väckarklocka.

Vem såg dig senast naken?
Ett gäng läkare och sköterskor på usö.

Hur såg du ut på högstadiet?
I 7:an hade jag en sexig potta, i åttan hockeyfrilla och i nian superblonderat som jag matchade med alldeles för mycket smink.

Hur kommer du att se ut som tjugo år?
Läcker som tusan, mina föräldrar blir snyggar med åren så jag kör på samma spår, dessutom så kommer jag inte att ha tappat gravidkilona fören då ungefär.

Hur var du på dagis?
Omtänksam men mycket bestämmande, det var jag som var boss och det fick de andra bli varse den hårda vägen. Men jag lekte med alla och tog hand om de mindre. Jag var nog inte så kul att vara fröken åt eftersom jag åt allt, även spik.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Oftast bra, jag hjälper gärna andra. Jag kan bli tokig på latmaskar och på folk så alltid förväntar sig hjälp men inte hjälper andra, då talar jag om vad jag tänker och då är jag nog inte rolig att ha som kollega. Men oftast får jag höra att dagen blir bättre när jag är där för att jag oftast skojar och är glad och får jobb gjort.

Har du celluliter?
oh ja, just nu känns det som huden har mer cellulit områden än cellulitfria områden.

Biter du på naglarna?
Ja på tummarna.

Har du något handikapp?
Nej, men mitt humör får nog räknas som ett handikapp, det är lite oberäknerligt .

Är du rädd för att få hängbröst?
Det är ett faktum att de kommer en dag, men jag ser inga problem med att fixa dem då den dagen kommer.

Svär du?
Ja

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Jag tycker det är lite lurigt det där, jag får som ticks och vill säga fula saker när de är i närheten. Men jag är inte otrevlig mot dem, då skulle jag få så dåligt samvete.

Hur homo är du på en skala på 1-10?
Rätt så homo, kanske 5, jag gillar tuttar.

Tror du på utomjordingar?
Specificera vad som utgör en utomjording.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du då?
Tacos, man kan välja fyllning fritt. En hamburgerfylld taco kanske...eller en taco med pannbiff och lök. Valen är oändliga.

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte att gud finns.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Sylta.

Har du blivit arresterad?
Nej.

Har du kysst en polis?
Men jag har bott med en polis.

Är du rädd för Securitasvakter?
Va?! vem är rädd för securitasvakter?

Har du något att dölja?
Nej, tyvär så berättar jag alltid allt, lite för mycket och ofta. Ingen aura av mystik här inte.

Vad har du på nyckelknippan?
Bilnyckel, hemnyckel, hem till mamma nyckel, hem till pappa nyckel, källarnyckel, cykelnyckel, tvättstugenyckel, spärrservicebricka.

Är/har du varit gift?
oh ja

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja det skulle jag apselut göra och har gjort flera gånger och han hämtar mig med.

Kan du laga cyklar?
Jag tror att jag kan det men när det kommer till kritan är jag klapprutten på det.

Kan du fixa med bilar?
Räknas att byta däck? och kolla olja? :)

Brukar du köra om?
Ja. Jag ligger i omkörningfilen hela tiden.

Kan du baka bröd?
Ja och det brukar bli ätbart.

Vet du hur man frostar av en frys?
Ja, och det hoppas jag att de som läser detta kan också, det är nämligen mycket enkelt.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Scrubs.

Inga kommentarer: