fredag 10 juli 2009

Lite gnäll och sånt

Idag är jag hemma från jobbet pga min rygg. Mormor och morfar kommer snart hit och ska "ta hand om mig", får se vad det innebär. Mormor skulle ta med en värmedyna och någon sorts kudde att ha under benen för att avlasta ryggen när jag ligger ner, det blir säkert bra. Det jobbigaste är när jag har bestämt något med mormor sen ringer mamma och vi pratar lite, sen ringer mamma mormor och missförstånd uppstår. Som alldeles nyss, jag sa till mamma att det enda jag skulle göra idag var att åka till stallet senare. mamma tolkar detta som att stallet besöket skall ske snart och säger det till mormor som blir förbryllad eftersom vi har bestämt att hon ska komma hit snart. Mycket trist blir det och tjatigt.
Jag har upptäck att min bästa förmiddagsserie "Hem till gården" har slutat sändas, upprörande!! Det är bara skit på tv, jag ska fan aldrig mer vara hemma från jobbet. Jag tänkte läsa min fantastiska bok hela dagen, men nu har jag redan läst ut den.

1 kommentar:

Linda sa...

Pax för Våra bästa år, jag är en sån sucker för den serien! haha

Ses Onsdag, wee!!