måndag 13 juli 2009

Dom simmade, men dom simmade fel...

Idag har jag och Emma varit med Cindy på Markebäck för att kolla huruvida hon var dräktig eller inte. Det visade sig att det var hon inte, så nu har jag lämnat henne där för ca en vecka framåt för ytterligare insemination. Känns lite tomt när hon är borta, men jag hoppas verkligen att det tar sig denna gång för det blir inga mer försök, med tanke på kostnaden. Däremot så gick det finfint att lasta, hon stannade en gång då smiskade Emma till henne lite löst då gick hon direkt på transporten. Smisk i lagom dos är bra.
Jag var hos läkare idag och kollade ryggen, det är en sträckning som förvärras utav muskelinflammation som jag inte blir av med. Läkaren kunde inte göra mycket då jag inte får äta några starka smärtlindrande i nuläget. Dock så tycker jag att det känns lite bättre i ryggen faktiskt, så det kommer säkert att släppa snart.
Det är verkligen underbart att jobba 50%, det känns knappt som jobb, jag går dit besöker några och går hem. Fantastiskt!

1 kommentar:

E-line sa...

Jobba 50% låter ju underbart. Hoppas bara du har med dig alice oxå som kan hjälpa till :)

Är det inte rätt bra att inte behöva ta hand om Cindy nu när din rygg är som den är? Synd bara att de simmat fel.