söndag 26 juli 2009

Sjuk!

Jag mår dåligt. En jätteinfektion har tagit över min kropp, mina eksem är så infekterade att de står upp och det är helt gult under dem. Jag har även lyckats att få ont i ryggen på fem ställen där jag riskerar att få förslitningsskador om jag anstränger mig. Varje rörelse är en uppoffring. det känns som att jag har krossat glas under huden. Jag var hos en doktor igår och blev sjukskriven. Det är verkligen prutt, jag ville jobba in i det längsta. Nu kan jag inte skriva mer för det gör rackarns ont. Men nu vet ni varför jag inte har hört av mig på ett par dagar och inte skrivit något.

3 kommentarer:

Li sa...

Nämen stackare! Vila upp dig ordentligt nu och tänk inte på det där sabla jobbet. Krya på dig! Kram!

Linda sa...

ååh lille vän, va trist =(
Beror det på graviditeten att dina eksem har blommat ut så värst?... o inge medel får du använda heller antar jag?.. buuuh!
Vi ska allt lista ut hur dom gjorde förr i världen!

Aaaaannaaa sa...

Ajaj, hoppas att det blir bättre snart! Allt på samma gång såklart:(