tisdag 26 januari 2010

Viktväktar uppdatering och babysim

Var och vägde mig idag, jag har gått ner 2,6 kg den här veckan. Så sammanlagt 4,4 på två veckor. Det är bra!

Vi har varit på babysim idag och även medverkat denna gång...hrm...Det var jättekul. Eilie var koncentrerad och intresserad. Jag råkade så klart göra bort mig och säga: "-Har du sett vilken söt kille Eilie". Om en lite tjej...oj. Linn var med och assisterade, det var utmärkt bra. Jag ser fram emot att få träffa mr Linn snart.
På lördag drar vi iväg igen och badar själva och tränar på det vi gjorde idag, så även Martin får lära sig. Tror att det är jättebra, tränar ju många muskler.
Imorgon ska vi till den före detta mr linn, nämligen Martin, han fyller 29 och ska bli grattad.

6 kommentarer:

Li sa...

Oj shit, nu drar du ju riktiga "biggest loser"-siffror alltså. Snyggt jobbat!

Anonym sa...

Grattis till kilona! Du är duktig som håller igen på snasket! Jag försöker äta ur mina gömmor...... /E

Jempan sa...

hehehe, dom är svårtömda förstår jag. Jag håller faktiskt inte direkt igen. Äter en kaka ibland eller så nu när jag kan pointsen.

Mamma sa...

Riktigt bra jobbat Snutte! Kram!!!

Lenny sa...

Men ujujuj! Det är mycket, Jerry! Du är duktig! Du är så himla fin jämt, men det är kul att du lyckas nå dina mål. Power! Hälsa min systerdotter och Marre. Puzz.

Linn sa...

Bra jobbat!! Wohoo!
Vi ses sen, jag tar med mig bror & brorsdotter så kan Eilie & Doris få stirra ut varandra, eller undvika varandra...Vi får se vem som blir uteliggaren denna gång.