fredag 29 januari 2010

Morgonrutiner

Morgonrutiner är klart överskattade, jag och Eilie har det härligt på mornarna oavsett vilken tid vi går upp och vad vi gör efter frukost. För frukost det är en rutin vi kör stenhårt med. Havregrynsgröt, varje morgon. Detta för att, "En god avföring är den bästa huvudkudden". Ur Falo 2009
Vad vi gör sedan varierar, en sväng vid datorn och sen lite piano, sen soffmys och sång. Sen middagsvila. Eller kanske en promenad,sagostund och gosning, eller åka och bada. Ja det varierar liksom lite med när vi år upp och vädret ute.
Tror nästan vi ska ta och åka till Ikea en sväng nu, stora staden lockar ju också...vi har bilen idag Eilie och jag, det är lyx. Kanske ses vi....vi förvarnar inte, vi bara dyker upp.

2 kommentarer:

Lena sa...

ni kan väl dyka upp här snart. jag är saknig av mig.

Anonym sa...

Det skulle vara wunderbar, kanske gör vi det...puss //Jag