måndag 5 oktober 2009

Våran nya soffa


Här är den, härligheten. Jag tyckte till en början att den var lite kantig och trist, men nu när den är sprängfylld med kuddar och pläd så gillar jag den skarpt. Det faktum att den har förvaring och går att göra till dubbelsäng gör den ännu bättre. Här ska mamma sova natten mellan torsdag och fredag. Det blir mys, kanske gör jag henne sällskap när hon premiär sover.
Hoppas du har haft en trevlig helg hos Martina mami. Hörs imorgon, det känns nästan lite konstigt att du inte ringer varje dag. Både lite skönt och lite tomt. hehehehe

4 kommentarer:

Mamma sa...

Hej Älskling! Vad fin soffan är! Hoppas att allt är bra med er alla tre. Det var kul och se Tinas och Jonnys stuga. Det är en gammal parstuga med mycket av det gamla kvar. Nu skall de sätta sin egen prägel på den, men allt tar ju längre tid än man tänkt...De andra bastade(inte jag) och sen åt vi god mat och pratade hela kvällen. Både på lördag och söndag plockade vi trattisar. Så jag hade med mig en hel icapapperspåse hem som jag rensade igår kväll... Lite gula blev det med. Tilda var helt slut och ville inte ens äta sin fil med levergottis innan vi gick och la oss...Ringer när jag kommer hem från jobbet. Kramar till er alla.

E-line sa...

Fin soffa! Men jag ser att Måns föredrar den gamla :D

Jempan sa...

Hihihi jo han har lite svårt att slita sig. Han ber på sina bara tassar att vi ska behålla den gamla, han säger att vi knappt kommer att märka att den är kvar.

Linn sa...

Jättefint!