torsdag 22 oktober 2009

Julklappar


Jag har kommit på vad jag ska ge folk i julklapp och jag gillar´t. Det är så skönt att få snilleblixtar angående julklappsgrejs då slipper man ångesten över det. jag tänker inte ge bort så mycket julklappar i år som jag brukar. Jag skär ner lite varje år. De som har den äran att få julklappar av familjen Hallin i år är som följer :Givetvis Lillgrisen, Martin, mamma Lotta, Cia, mormor och morfar, givetvis kommer även en klapp till det obligatoriska "tjejbytet" inhandlas. Jag ska fixa med lite klappar redan imorgon, det gäller att vara ute i tid. I år vill jag ha en riktigt mysig jul. Inget stress och det blir så himla annorlunda med lillgrisen, det känns som att det blir jul på riktigt igen.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Var det länge sedan du tyckte att du hade en "riktig jul"? Var det när du var barn? Kramar.

Jempan sa...

Ja jag tror att den riktiga julkänslan är just när man är barn. Inte bara för mig alltså utan för de flesta, och nu så känns det som att jag får uppleva julen på det sättet igen. ytterligare en härlig sak med att vara småbarns förälder. jag vill göra saker med Eilie på storhelger precis som du har gjort med mig. Du har alltid gjort det så bra och stämningsfullt.