söndag 4 oktober 2009

Ridkläder är det mest smickrande, oja.


Det här är en otäck bild ut många aspekter. Men syftet är att visa hur min kropp ser ut i nuläget. Det kan liksom inte bli sämre sen när jag använder andra kläder på bilderna till före och efter "reportaget". Som ni förstår är detta en före bild. Jag Kan glatt meddela att jag gått ner lite till och nu väger 84 kg. Måtten lägger jag ut mer sporadiskt, så jobbigt att ta dem, långt runt...
Jag ska även här och nu lägga upp ett litet program om hur min vecka är planerad rent viktnedgångsmässigt.
Föda: Kaffe och havregrynsgröt varje morgon. Resten av veckans fösa är oplanerad men skall bestå av nyttig och hälsosam mat som skall intagas före klockan sex på kvällen, därefter endast äpplen.
Motion:
Måndag: Promenad till öppna förskolan dit vi ska för första gången. Rida ca 30 minuter.
Tisdag: Morgon gympapass. Promenad till och från ridhuset.
Onsdag: Rida. Promenad till tåget och möta Martin.
Torsdag: Eventuellt vattengympa.Annars morgongympa och promenad.
Fredag: Lååång promenad med mamma, Tilda och Eilie.
Lördag: Morgongympa. Rida.
Söndag: Morgongympa. Eventuellt simma.
Känns lagom och bra. För de som undrar så är morgongympa ett sorts fyspass som man gör när man gör lumpen. situps, upphopp, armhävningar, rygglyft o.s.v

2 kommentarer:

E-line sa...

Låter som en plan! Säg till om du vill träna på Haga nån dag. Har ju klippkort där.....

Annars tar jag gärna en långpromenad nån dag! Här, hos dig eller halvvägs!

Anonym sa...

Fast i lumpen kallades det knappast för morgongympa förstår du väl. Brak hette det då. Puss!