torsdag 29 oktober 2009

Eilie-Peilie, busunge

Lillfisen vägrar somna. Efter en dag med aktiviteter och en låååång vilstund mitt på dagen för Eilie tycker hon att det nu är dags att börja med fler aktiviteter. Hon är supergo och ler och pratar hela dagarna. Gnäller och pirar lite ibland givetvis, men bara om det är något. Så nu har hon två trötta föräldrar, medan hon själv är pigg och lite busig. Hon somnade vid bröstet i ca 20 sekunder. Det var tydligen en redig powernap för nu skall det vara underhållning.

3 kommentarer:

Mamma sa...

Hej på er mina älsklingar! Tack för besöket på jobbet igår. Alla tyckte att hon var jäääättefin!!! Det visste redan mormor.

Några tyckte att det inte var klokt att man inte ens kan åka på ett snabbt avklarat hembesök förrän "bebisen"(arbetsnamnet på Eilie på jobbet)har varit här och också hunnit åka iväg igen.
Stort GRATTIS till dej Martin som fixat utbildningen så bra!!! Kram från Mamma/Lotta/Mormor.

E-line sa...

Hihi full av bus alltså! Det kan ni ha, när hon är i tonåren ;P

Linda sa...

Hålligång Morsan för faa-aan! =)
Jag kan ta över, jag leker gärna en stund!!
Btw, idag fick jag veta att jag får vikariat fram tills v.9, fasta varannan helg, GÖTT!! plus vakanspass i veckorna pådet,..underbart!!