tisdag 29 december 2009

Rea? nja

Jag var ju som nämndes i tidigare inlägg och mellandags "fyndade" med Lena. Li efterfrågade vad som inhandlats så här kommer listan:
* Duschsits till Eilie på babyproffsen 199:- (helt vanligt pris, de hade knappt någon rea)
* En jeanskjol på cubus 50% rea. Var givetvis för liten...(jag hatar att prova, dessutom såg den enorm ut, trodde den skulle vara lite stor).
* En marinblå plisserad kjol, självklar astrång, fick typ ha den under armarna för att få igen den.
* En mysig handduk med huva till Eilie.
Sen köpe lenis två par likadana örhängen till henne och mig för 9,5:- styck samt en body med en björnunge på till Eilie.
hyfsat nöjd är jag och sällskapet var trevligt, trots att hon kände sig lite lurad när jag gjorde klart att babyproffsen och pop var givna affärer.

1 kommentar:

Li sa...

Låter helt ok. Kjolarna går snart på, så det gör ju inget om de inte satt perfa just nu.
Var björnbodyn från Lindex? Jag höll också i den, men av någon anledning hängdes den tillbaka igen.