måndag 7 mars 2011

Fotomodeller

Igår blev vi sminkade och plåtade av ett företag, det var väl sådär. Min sminkös påtalade det osmickrande i mitt ansikte och sminkade bort mina skönhetsfel, det vill säga att hon sminkade det ena ögat mörkare än det andra och målade läppliner utanför läpparna...spaklet i ansiktet gjorde att hyn såg 30 år äldre ut än vad den är.
Det var som vanligt festligt att göra något ihop och det är jättekul att ha bilder på oss fyra tillsammans, men jag hade gärna sett mer ut som jag brukar, i all min fulhet.
Well well här får ni ett smakprov på några av bilderna.



4 kommentarer:

E-line sa...

Gruppbilden du köpte är ju riktigt fin på oss! <3

Linn sa...

Ja, den är tokbra! Jag snor den i litet format så länge så får vi komma överens om hur mycket vi ska betala dig för att få den i större format. :)
Himla fina blev du och Li på eran bild också. <3

Mamma/Lotta sa...

Och! Och hur kan du säga att du är ful! Du och de andra tjejerna är jättefina! Kramar till er allihop från Mamma/Lotta.

Lenis sa...

alla är svinsnygga! men mittenbilden på dig alltså, damn! hot mama attack! x