torsdag 10 mars 2011

En fot på varje sida

Livet förändras i snabb takt nu. Det händer något varje dag med Eilie nu, hon frågar vad saker heter och när man svarar så försöker hon upprepa det man har sagt, så himla häftigt.

Jag avslutade den sista kontaktmanskapen igår och ska inte vara kontaktperson åt någon på cirka en -två månader. Sen kommer jag kanske bli det åt någon ny.

Vi har skrivit på kontrakt på en fyra dit vi flyttar 1:a juni. Perfekt blir det, nytt golv i tre rum och hela hallen.

Jag är ute på en gymnasieskola och praktiserar, det är väldigt spännande för jag har aldrig jobbat på gymnasiet förut. Det är så kul att se duktiga pedagoger "in action", jag har redan lärt mig nya saker, efter bara två dagar.

Vad händer i era liv?

2 kommentarer:

Li sa...

Snabbt går det, med våra små. I mitt liv händer följande: Amos har tillfrisknat, jag har asmycket plugg att ta tag i och det var väl ungefär allt..

E-line sa...

Ja vad kul det är när de verkligen vill lära sig :)

Just nu tänker jag mycket på förlossningen och varje liten krämpa känner jag efter lite extra om det inte kan vara på G ändå... magsjukan har hjälpt till här. annars tar vi dagarna som de kommer. Finns inget annat än förlossningsdagen i min hjärna nu, märker jag. Det händer i mitt liv.

Jag hörde att ni fick lägenheten med golv o allt! Antar att de lägger in et innan ni flyttar in, eftersom det var typ alla golv, kul! Grattis!!