tisdag 9 mars 2010

Motion = glädje

Det blev ingen body combat idag som jag hade tänkt, vi var och handlade istället...låter skumt, ja. Men det var så att klockan var så mycket när vi kom iväg, så jag missade träningen. den som vill och vågar får gärna följa med på ett pass på torsdag halv sju till halv åtta. Ska bli skitkul. Imorgon (eller idag då hon är efter tolv) så ska jag på ridlektion, spännande, nervöst men framför allt roligt. Martin och Eilie fick nyss för sig att de vill med, så det ska de. Så familjestund i stallet i morgon bitti, hoppas Eilies aversion mot stall har lagt sig...annars får hästarna ont i öronen.
Nu har jag pratat med Cindys fodervärd och allt är bra, vi är överens och glada, jag ska rida två dagar i månaden mot att jag håller i träning för henne två gånger i månaden. Perfekt!

3 kommentarer:

Li sa...

Vad skönt att det ordnade sig med fodervärden. Det blev ju perfa.

Nu är jag sugen på att börja springa snart igen, det är så härligt när vårsolen börjat titta fram. Så fort jag känner mig helt återställd efter förkylningen ska jag ge mig ut på en runda. Fasen vad skönt.
Motion är verkligen en humörshöjare.

Lenin sa...

det var som en liten varm kudde att du ringde igår. du låter gulle som alltid. nu ses vi om 10 dagar. pusspuss

Anonym sa...

Vad bra att ni kom överens! :)
/E