torsdag 29 december 2011

Vargklapp

 Idag har vi klappat vargar och kollat på hajar, jag var så i gasen att jag ville klappa dem också. Har man gjort sig av med en fobi är det bara att kasta sig på nästa.
Jag och Martin älskade vargarna och de älskade i sin tur att bli kliade, jag antar att vargar generellt sett inte är jättesugna på att bli klappade i det fria, men nu vet jag att de är vackra, skygga djur som man inte behöver vara rädd för, även om en viss respekt alltid kan vara på sin plats.
Mot slutet av klapp-stunden tappade vargarna intresset för oss och en fet vit katt utanför var mer spännande, den lille gynnaren brukar tydligen gäcka dem.



                                                                             Puss
                                                            & kram
                                                                     (Hungriga på katt)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser mysigt ut! Själv har jag klappat chihuahuan Oscar idag. Han gillade oxå kli men inte botade det min fobi för sprutor för det ;)

\\Eline

Mamma/Lotta sa...

Det verkar vara en alldeles speciell upplevelse ni haft! Jag har satt upp den på min "vill gärna göra-lista"!
Kramar Mamma/Lotta.

Jempan sa...

Det gjorde du rätt i mamma! Tack för att du hjälpte till att göra det möjligt.
Eline jag tycker att din skräck verkar vara hyfsat botat, ingen behövde sitta i ditt knä och hålla fast dig under ett enda besök under graviditeterna. så du ska nog inte underskatta Oscars inverkan på dig ;)

Linn sa...

Åh, vad häftigt & mysigt med en sådan upplevelse! :)