torsdag 13 oktober 2011

Ilskdag

Idag är jag lite halvilsk på det mesta. Lite irriterad på att känna mig som en jävla stalker, lite irriterad på att jag har blivit så in i bängen fet så att mina byxor skapar ett gäng muffinsveck över linningen, irriterad över mitt val av yrke och alla dessa värdelösa kurser!! Vad fan lär jag mig som jag kommer ha nytta av i mitt yrke? och varför är det nästan alltid jag som ringer och föreslår att det skall umgås? om ni inte vill umgås med mig så skit i det då! FAN!!!!! vad arg jag är idag.

4 kommentarer:

Li sa...

Det är ok att vara arg(som vi säger till barnen)! Bort med det som stjäl energi och fokusera på det du kan påverka, typ skolan och byxorna(örfila upp dem och köp nya utan inbyggd muffintop). Puss

Jempan sa...

Hahaha ka jag är galet trött på att ipåyäcka att flertalet av mina gamla byxor har muffintopp. Säkert Martin som har sytt dit. Förövrigt har du rätt, det är gött att vara Helilsk ibland. Det behövs för att få energi till annat sedan. Total urladdning.

E-line sa...

Hatar "sånna" byxor!

Mamma sa...

Det är hemskt med byxor som det är mat i (mest midjan och rumpan)- hur fasiken kommer det dit?! Jag håller med dig!!! Blir galet ilsk på byxor som tar sig friheter! Vad gör ni på tisdag lunch? Ska vi äta någonstans? Jag ringer dig lite senare idag. Många pussar från Mamma.