söndag 4 september 2011

Kalas i mängd

Det var fest i dagarna 4 för vår lilla grisekno. Att hon nu har blivit två år är galet svårt att förstå, men det händer så mycket nytt med henne varje dag att man börjar förstå att det faktiskt har gått två år sedan hon kom ut. Jag tycker självklart att det känns trist att jag inte skrev grattis till Eilie här på bloggen, men ärligt talat har jag haft fullt upp med kalasande så jag hann inte, och glömde sedan bort. Så i efterskott vill jag säga: Grattis min högst älskade lilla Eilie, du fnittriga, muttrande, skrikande, kloka, härliga, funderande lilla gobit!
Varje dag med dig är underbar (till och med när du är en pirig liten unge) och du gör allt så mycket roligare och mer "värt" om en säjjer!


 Här kommer lite kalasbilder.











1 kommentar:

Mamma/Lotta/Mormor sa...

Vad härligt att så många tycker om Eilie och vill fira henne! Men det är inte så konstigt - hon är ju världens goaste lilla tjej! Många kramar från Mamma/Lotta/Mormor.