söndag 20 februari 2011

Slut på meducin

Min medicin är slut, hel slut. Jag fick för mig att jag hade lagt några kartor i min väska, det hade jag också men det var bara tre tabletter kvar. Inte bra, tog sista dosen i torsdags morse och får ny tidigast imorgon. Det kliar på hela kroppen och ansiktet har fått ett gäng pipplor. Kan vara en placebo effekt att det kliar men i hårbotten ser det inte bra ut. Jag får panik, tänk om det kommer bli värre igen nu när jag har missat. Känner nog att jag har lite hjärtklappning också, kan vara allt kaffe i och för sig, hehehe.

Jag tycker lite synd om min lilla goding som inte har fått träffa kompisar på över en vecka, hon blir galet glad när hon ser barn på tv nu. Känns skittrist att hon inte kan gå till dagis imorgon heller. Då ska hon vara hos mamma när jag är i skolan. Vi ska få träffa mammas nya kille, ska bli jättekul och spännande! Nu vaknar Eilie, det innebär mer läsning av ganska tjatiga böcker...jag livar upp dom med att använda olika röster, mycket uppskattat.

Inga kommentarer: