onsdag 7 mars 2012

Ett originellt "dagens outfit" inlägg

Det originellt i och med att ni får använda er egna utsökta fantasi.
Jag bär en fantastisk morgonrock i fleece, som är fotvidd och vinröd. Förövrigt bär jag ingenting utan det är födelsedagsklädsel under, väldigt casual väldigt nybadat.

Klädseln som burits under dagen har bestått av ett par svarta byxor som är de enda jag får på mig nuförtiden. Byxorna var så fulla i katthår att det egentligen inte syntes någon skillnad när jag hade dem på eftersom mina ben under är ganska håriga de med. Till dessa bars ett långt svart linne och en kort blommig tröja som jag fått av mamma. Eilie älskade den blommiga tröjan, hon sa "- Åh har du deeen fina tröjan". Till saken hör att hon aldrig har sett den förut men uppenbarligen fann hon den fantastisk. Jag har när jag vistats utomhus haft ett par ballerinatofflor på fötterna eftersom jag hade glömt mina skor i bilen.
Jag har helt enkelt varit lite av en modeikon hela dagen.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det låter mycket schnyght alltihop!
Kram från Mamma.

Martin sa...

Visst gör det!